zinkvit.se

Jag vet att jag har tipsat om Zinkvit förut, men det är värt att göra igen! För de som inte vet så är Zinkvit en online butik där man kan köpa konstmaterial! kika in på hemsidan vettja! Elr ja gör det på egen risk.... jag har aldrig klarat mig från den sidan utan att lägga nåt i kundvagnen....

Men jag rekomenderar dem varmt då det är extremt snabb leverans, billigt, stooooort utbud och jätte trevligt bemötande! Dessutom är det perfekt att man kan ta på faktura så att man får hem grejerna och kan kolla på dem innan man betalar. Är det något fel eller något man inte vill ha är det inga problem att skicka tillbaka :)

Men som sagt... farligt att gå in där om man inte tänkt köpa nåt... man vill ha allt!

Sist köpte jag hem promarker airbrush! det måste ni få se sen... jätte kul! :)


haha när det här paketet med de 60 pastel pennorna kom var det en av de lyckligaste dagarna någonsin! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

zinkvit är super bra! :D har precis beställt! :D

2011-09-30 @ 14:58:13
Postat av: Evelina

Jag med, fått hem grejerna idag! :D

2011-10-31 @ 10:48:14
URL: http://pappersplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin