Kul att ni hittat tillbaka!

Hej på er! Kul att se att min aktivitet här på bloggen lockat till sig så många besökare så snabbt! :) härligt! Som vanligt är det fritt fram att mejla mig på [email protected]! har märkt tidigare att många är mer förtjusta i att dra iväg ett mejl om de har nått att fråga än kommenterar i ett inlägg. Helt ok för min del! mejla på bara :)

Ska som jag lovade för en evighet sen ta tag i att göra ett "svar på alla frågor" inlägg.... får se om det blir i videoformat eller text... ;)

Var hemma från skolan idag också, men mår mycket bättre nu. Imorgon är jag på benen som vanligt igen! då ska jag fota lite teckningar och ja kanske rent av ta tag i det där frågeinlägget ;)

nu ska jag ta med mig en stor skål hallon och chokladglass till sängen och fortsätta mitt Veronica Mars maraton! haha japp jag älskar veronica mars...... 

har nu tagit fram dvdboxen med hela säsong 1! ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin