astma och bloggdesign

Hemma idag med feber, halsont å gud vet allt. Härligt. Astman blir så jäkla jobbig så fort jag blir förkyld, kan knappt ta mig från vardagsrummet till köket utan att knappt kunna andas. Så segt... det tar så onödigt lång tid att bli frisk..

Ska försöka sysselsätta mig med att komma ett nytt utseénde till bloggen. Är fortfarande inte helt lycklig över att sitta kvar med Bubblan namnet, men vet inte om det är så kul att börja på nåt helt nytt namn heller.. 
Så vi kör på bubblan, men som sagt med helt nytt utseénde!


Världens bästa Sippan <3

nan

Kommentarer
Postat av: Evve

Jag tycker designen är jätte fin som den är :D Men jätte kul med förändring också, spännande :D

2011-09-28 @ 16:57:18
URL: http://evvesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin