Målat mer digitalt!

Två digitala målningar att visa er idag! fredagen till ära! Porträtt av två facebook polers, den översta målade jag på igår och fick klart idag. Effektiv värre har ja varit! ;)

Den undre har sedan lååång tid tillbaka varit påbörjad, men idag ägnade jag nån timme åt att få med Jennifers ur söta hund också! 

Riktigt nöjd
med dem båda! Så ledsen att inspelningsprogrammet låste sig och förstörde allt när jag skulle spara det jag spelat in från processen. Hade varit jätte kul att haft dem på film! Måste se mig om efter ett bättre program får jag nog så smått inse...

Den översta på Devine tog runt 6 timmar att måla, snabbt! Men ruskigt kul var det :) har inte målat digitalt på så länge nu så helt plötsligt är det dubbelt så kul igen! 

Båda är målade i GIMP som alltid ;) Och ja, ni som frågat, jag använder en ritplatta när jag ritar.

Tror till min förtjusning att jag utvecklats lite sen senaste digitala perioden! Härligt när man ser skillnad och att man faktiskt blir bättre! Man blir lätt så "hemmablind" annars... tycker att an aldrig kommer framåt och att allt blir fel. Kul att vara lite nöjd för en gång skull ;)

Super taggad på det här med digitalt nu, tror att jag ska ta mig ann en porträtt beställning på en gång!

Fast vid närmare eftertanke tror jag bestämt att först blire lite pommes å pepsi! Svär att ja lugnt skulle kunna leva på't, möjligtvis en liten chokladbit då å då att variera med.. FET. japp ;)

Kyss i baken så länge!



.

Kommentarer
Postat av: kolakatten

herregud va snygga!!:D

önskade jag var så duktigX)

2011-10-07 @ 19:04:41
URL: http://kolakatt.blogg.se/
Postat av: Anonym

så jävla snyggt!!! :O

2011-10-07 @ 20:45:15
Postat av: Anonym

du är så duktig! :) kul att du börjat blogga igen!

2011-10-07 @ 20:46:56
Postat av: Evve

Du äger :D



Men du hur gör du för att få texten bredvid bilden sådär, jag har försökt men lyckas aldrig?!

2011-10-07 @ 22:36:17
URL: http://evvesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin