osugen på skola

Fy i helvete vad osugen ja ä på skolan. Har inte varit där på 10 dagar nu eftersom att jag var hemma sjuk hela förra veckan... skulle lugnt kunna tänka mig 10 dagar till. Usch usch usch! Det är inte det att jag är skoltrött... inte än i alla fall... det hela känns bara så värdelöst, man sitter liksom mest av tiden och pluggar som en idiot kvällen innan prov så man klarar dem, helt utan att ha lärt sig nåt... för lets face it, en stooor procentdel av kapitlen i kurserna kommer man aldrig nånsin igen ha användning av. Lyckat. Tiden i skolan skulle kunna halveras om man rensade bort allt onödigt. usch. 
Antar att det bara är att stå ut och klara av alla kurser. Man får leva på att studenten ändå är ganska nära! :)

Har varit funktionär på klubbens hopptävlingar hela förmiddagen idag, kom hem vid 4. helt osugen på att göra något alls resten av dagen. Har massor med skolsaker som borde göras.... men ja... sista minuten har ju funkat förr...

Ligger i sängen å matar mig själv med choklad och cola, lite söndags tröstätande om man så vill. Veronica mars sesong 2 rullar på tvn, jag är besatt! 

En teckning av Pink med bläckpenna :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

helt sjukt snygg teckning!!!!

2011-10-03 @ 15:21:29
Postat av: Evve

Ja skolan är verkligen totalt värdelöts ibland.

Vilken klass går du i, vilket programm?

2011-10-04 @ 11:54:52
URL: http://evvesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin