nerför!

Aa tycker om onsdagar! det är som torsdagar på andra skolor... dagen innnan fredag ;) haha när man går hem efter onsdagen är det lixom bara nåra timmar i skolan på torsdagen sen äre helg! dessutom har jag bara två lektioner på onsdagar, 13.40-15.50 rätt soft lixom.

Ikväll ska jag börja röja undan i mitt rum så att jag kan börja skissa på vägen! ska absolut försöka sätta upp en filmkamera och filma hela målar processen, kan nog bli lite coolt :)

men snart skola alltså, först blire donkan mä Emilia! Har fått en spark i rumpan av emilia också att lägga upp allt smått jag sitter och tecknar. Så ja ska försöka bli bättre på det.

Härligt att vara lite mer positiv idag! mår inte bra av att vara sur och negativ... 


en liten trött Fanny aka nanna griiiis!


Kommentarer
Postat av: Evve

Aw va sööött :D

2011-10-05 @ 15:08:39
URL: http://evvesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin