hjärndöd måndag

Då sitter man här i soffan igen då. Idag efter en måndag som utan tvekan har varit den mest ointressanta, tröttsama och tråkiga på väldigt länge. Lovely. Tur att det är studiedag imorgon! ska måla och dricka te imorgon har jag bestämt. Ska kanske börja skissa lite på väggen... jag ska göra en väggmålning på en väg i mitt sovrum :) "mamma får jag rita på vägen? ja det får du väl" haha ;) ska bli kanon kul att släppa lös på så stooor yta! har lite funderingar kring vad det ska bli... men inte helt säker än. Kul projekt att göra i alla fall! :)

Nu, popisar å coola!




Kommentarer
Postat av: Evve

Sv: Det var du som skrev att du går tredje året på ett idrottgymnasium va, du glömde skriva vem du va :P



Men jag går första året på Resturang-och livsmedels programmet :D

2011-10-04 @ 13:00:17
URL: http://evvesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin