dags att sova?

jo jag tror nog dä, klockan slog precis 5... kan inte sova av nån anledning, har haft världens segaste lördag, gick å la mig vid 1 å japp nu 4 timmar senare, here I am lika jävla vaken. Kul, alltså kan man räkna med att hela söndagen kommer sovas bort.... har egentligen massor med skolarbeten att göra.. men orkar verkligen inte - vill inte. Så nepp, ja tänker ta en slappar söndag. Vore ja pensionär skulle det snart va dags att gå upp! å vore dä skola så skulle klockhelskottat ringa om en halvtimme. Är jag den enda som är så trött efter veckorna att ja inte pallar göra ett skit på helgen? bläää!


usch nu ska jag göra hjärteförsök nr 100 att somna, go natt på er!

(slänger mä en work in progress bild på en stycken häst i pastell!)

Kommentarer
Postat av: Gabriella

gud va fin teckning

2011-10-14 @ 14:41:08
URL: http://fashionsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin